2009-04-24
 09:58:15

Bilen servad! :-D

Yes! Nu är bilen servad och de blev billigare än vad vi hade räknat med! Hur ofta händer det?! :-P
Nästan 2000:- billigare! Känns nice!

Idag ska jag till AF på möte med min handläggare, ska vara där kl 13 men måste åka hemifrån redan 11.11 annars kommer jag för sent.. Bussarna går helt sjukt sällan härifrån :-S
Och mannen har bilen, och min bil får jag inte köra med för den är inte besiktigad! Typiskt!
Jag körde min bil hem från servicen igår (Det var lite småfix på den som de gjorde vid samtidigt som vår andra bil blev servad)
Och fy faaaaaan vad jag har saknat att köra manuellväxlad bil!
Vår gemensamma bil är automatare och det är grymt tradigt att köra tycker jag :-P
Så jag sa det till Sambon att när vi ska byta bil så ska den vara manuellväxlad!
Det känns som att de går snabbare också! Haha!
Och min lilla 20 åring med 75 HK är piggare än vår 9 åriga "Jeep" Haha!
Sambon körde efter mig med vår bil (Han hade jobbat och vi körde hem samtidigt) och när vi kom in i byn här så var det en bil framför som skulle svänga höger o jag växlade ner till 3:an och saktade ner och efter han hade svängt så drog jag iväg som fan så sambon hängde inte med! Haha!
RESPEKT! :-P
Men fy fan vad kallt det var i bilen.. Vi hade en dunk med bensin i bagaget o givetvis hade den läckt.. Så de verkligen stank bensin i hela bilen så jag fick köra med båda rutorna nere och så fullt ös på värmen!
Och Bob Marley på högsta volym (Såklart) :-P

Nä, nu måste jag gå och äta nåt.. Är hungrig som attan..

Vad händer hos dig idag? =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: