2009-04-28
 07:40:47

Död..

Usch fy fan.. Jag jobbade i söndags och fick se en dam dö.. :-S
Det var riktigt jobbigt faktiskt..
Visst, jag jobbar inom vården så och det är så de är ju.. Men ändå.. Det var första gången som jag såg en människa dö..
Och jag fick dessutom göra i ordning henne..
Nä, ingen höjdare.. Men nyttigt att se..

Idag händer inte så mycket.. Ska bara slappa tänkte jag.. Och diska..

Vad händer hos dig idag?


jenny

usch. Ja det är sånt man inte förväntar sig, men man vet ändå att det kan hända! jag utbildar mig till undersköterska för tillfället. Jag hoppas att du har någon att prata med, det kan vara tufft att bära själv! Många kramar från mig



PUBLICERAT: 2009-04-28, 22:37:24 | URL: http://www.jennybloggar.se
Anita

oj då va hemskt måste varit jobbigt.tänkte fråga dig om du har tid att besvara på frågan i min blogg om vad din mening med livet är, skulle verkligen uppskatta om du tog dig några minuter till att svara på det, tack så mycket! :)



PUBLICERAT: 2009-04-29, 14:17:07 | URL: http://anitacastro.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: