2009-04-20
 07:04:25

KÄR!!

Ja, jag är kär! Det är sant.. Hehe.. Inte bara i min man utan även i en helt underbart vacker bil! :-D
Vi har diskuterat fram o tillbaka om de här med bil och nu verkar det som att vi bestämt oss.. Hihi.. (Äntligen)

När jag såg denna bilen var det kärlek vid första ögonkastet! :-P









Färgen är helt underbar och inredningen är bara "dreggel, dreggel" Haha..

Åhh ja.. Den vill jag ha! Sooooo bad! :-D
Dessutom är där 193 kusar under huven vilket betyder att DEN RÖR PÅ SIG!! :-D

Att man kan falla så för en bil?! Aja.. Så är det iaf..

Nu är det ju som sagt dax att sälja min lilla cabbe.. Min gammeljöns..
Vi plockade ut den här om dagen, den är 20 år gammal och har stått i ca 6 månader och den startade! Utan problem!
Bettan sviker aldrig!
Hon går som en klocka! Haha..
Vi ska till verksta´n med henne på onsdag o fixa lite innan hon ska hamna i någon annan lycklig människas ägo..

Nä, nu ska jag gå o fixa tvätten!

Vad händer hos dig idag?


Therése

Jag förstår dig :) Jäkla snygg bil :) Är något jag tänker köpa när min nuvarande brakar ihop :P



PUBLICERAT: 2009-04-20, 07:23:10 | URL: http://terezita.blogg.se/
Therése

Jag har en 440 :) Älskar min lilla bil men känner ibland att jag vill byta upp mig och då får det bli en sån tuffing :)



PUBLICERAT: 2009-04-20, 08:27:13 | URL: http://terezita.blogg.se/
Pernilla

Sv; Tack så mkt=)

Den gula ögonskuggan är från Barry M, sen tror jag har att använt en palett från HOT makeup till resten. Minns inte riktigt.



Jätte härlig färg på bilen=)



PUBLICERAT: 2009-04-21, 17:45:37 | URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: