2009-04-16
 12:43:08

Så jäkla härligt!

Ja, just nu känns liver VERKLIGEN värt att leva! :-D
Vi har skrivit på kontraktet på den nya lägenheten och bestämt oss för att vi ska köpa nya möbler!
Eller ja, nya soffor, nya köksmöbler och lite annat smått o gott.
Livet leker just nu! Och det är så härligt! :-)
Ska dessutom pela fram min lilla cabbe ur vinter idet idag (Förhoppningsvis, annars imorgon)! :-D
För den ska besiktigas på lördag, sen ska vi tyvärr sälja den.. :-S
Det är inte annat än att det känns i hjärtat faktiskt.. Det är trots allt min första egna bil :-P
Men vi behöver inte två bilar, speciellt inte när vi har flyttat..
Så då blir det min lilla gammeljöns som får åka.. Hehe..
Aja.. Sånt är livet.. Vi ska köpa ny bil sen så då känns det kanske bättre! Hehe..

Vad händer hos dig idag?


Erika

Åh va kul =) Jag vill oxå flytta, fixa o dona..

Synd om cabben bara.. Du kommer sakna den.. Gud, va ja saknar min..



PUBLICERAT: 2009-04-16, 13:02:05 | URL: http://iki.blogg.se/
Erika

Gillar den mycket =)

Hade en peugeot 206 cc



PUBLICERAT: 2009-04-16, 15:04:41 | URL: http://iki.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: