2009-08-25
 07:26:46

Nu så..

Har jag lagt in en maskin tvätt och dammtorkat överallt i lägenheten! =)
Ska bara dammsuga sen också.. Hehe.. Men det väntar jag med en stund så att jag inte stör grannarna :-P
Det är så skönt när allt sånt "tråkigt" är gjort..

Idag händer det inte så mycket.. Jag är ledig och D jobbar till 16..
Igår eftermiddags så kom en kompis över på en kopp kaffe o massa tjejsnack!
Det var supertrevligt! =)

Som sagt.. Idag händer det inte mer än att jag ska tvätta..
Imorron är det jobb som gäller för min del.. 13.30-21.15 =)
Sen är jag ledig torsdag, fredag, lördag =)
Och på fredag ska vihälsa på en kompis som precis fått barn.
Och på lördag blir det dop hos min andra kompis =)
Trevligt, trevligt!

Nä, nu ska jag gå o samla ihop tvätten!

Vad händer hos dig idag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: