2009-12-06
 07:13:54

Hade fullt upp

Igår också så jag hann inte lägga ut bilderna!
Men nu tänkte jag visa iaf!

Vi köpte:



En lampa till köket (Det var på tiden) Hehe..



En tavla till hallen..



Och en till köket =)

Köpte lite småsaker också.. Men de har jag inte fotat =)
Bla en hängare som man sätter över dörren, och spotlights till hallen och lilla rummet..

Vi åkte upp till IKEA igår igen för att byta en lampa, då passade vi på att köpa en liten Billy bokhylla till lilla rummet..
Ska göra i ordning där inne och sen visa hur det ser ut =)

Idag väntar tvätt, städning och svärfar ska komma hit och mäta ut var hatthyllan och Dvd hyllorna ska sitta..
Sen kommer han imorron och sätter opp dom! =)
Skönt..

Vad händer hos dig idag?


mamma

Vad fint det blev!

Men tänker på den tavlan jag målade som ni ville ha. Passar den inte längre?

Jag hade tänkt ge er den i julklapp feståss.



Jag ska nog måla fler som passar ihop eller kan hängas ensamma.

Kan kanske gå att utöka en liten pension på det sättet, hahaha


alexandra

Vad fint ni har det=) Nu tycker jag det är dags att vi träffas saknar dig med och om den lilla är vaken i magen kan du känna henne sparka=)det var på tiden du uppdatera här inne jag är inne och tittar varje dag=) Kramar i massor.



PUBLICERAT: 2009-12-09, 02:30:47 | URL: http://mealexandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: