2009-12-13
 10:53:32

Lucia..

Tänk att det redan är Lucia! Tiden bara springer iväg tycker jag..
Och ingen snö än så långt ögat kan nå.. Hehe.. Men det kommer väl..? Kanske..

Well, idag händer det inte jättemycket här hemma.. Jag sitter vid datorn o glor på Desperate Housewives o dricker kaffe..
Och tvättar så klart =)
Ska ner o hämta upp tvätten vid 12, åd lär det vara torrt.. Skönt!

Lilla Musse Molly ligger i sin bädd o sover lite.. Hon är så söt! <3



Hon är de sötaste som finns! Min lilla bulle! :)

Vad händer hos dig idag?


alexandra

Hos oss blir detstädning efter ungarna har åkt hem=)

Moa var snäll och damsög åt mig igår, hon är bara 9 så det blev lite mistor men det fixar jag sen. Hon vill bara vara snäll mot sin bästa syster=) Jag är rätt stor om magen och vildigt klumpig just nu.men om 8 veckor så är jag för hoppnings vis inte det=)Allt bra med dig hjärtat? kram



PUBLICERAT: 2009-12-13, 13:58:13 | URL: http://mealexandra.blogg.se/
Lotti

Hehe, det är visst många som aldrig varit där och jag blir lika chockad varje gång! :D

Ja där är rätt så billigt, inte allt men väldigt mycket! Absolut värt ett besök :-)



PUBLICERAT: 2009-12-13, 18:35:28 | URL: http://www.yoohh.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: