2009-12-10
 16:02:39

Ny familjemedlem..

Ja! Igår var vi och hämtade lilla Molly!
Hon är en alldeles underbar liten bebis råtta!
Och vi älskar henne.. Hehe..
Hon är fortfarande lite rädd, men det tar nog inte så lång tid innan hon blir tam =)
Får pyssla mycket med henne..





Har varit på Af idag och pratat med min handläggare..
Spännande.. Kom väl inte fram till nåt mer än att jag vill ha jobb =)
Jag har även varit och tittat på en lägenhet med min kompis idag.. I grann huset faktiskt! Hehe..
Den ska hon ha.. Men tyvärr måste hon vänta ända tills 1/3-2010 innan hon får flytta in..
Aja.. Tiden går ganska fort =)


Jag ska kanske jobba i helgen.. Chefen ringde innan idag när jag inte var hemma, så jag ska ringa henne imorron! =)
*Hoppas*

Nä, nu ska jag gooooosa med Molly! Hehe..
Ha en fin kväll!


alexandra

Vilken liten sötis!=) var länge sen vi hade en liten råtta. Hur går det på bebis fronten? Jag vill att det ska vara närmare februari nu så jag kan få hålla mitt lilla underverk=) LÄNGTAR!!!! kram



PUBLICERAT: 2009-12-11, 10:08:24 | URL: http://mealexandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: