2009-02-07
 09:24:32

Mindre jobb.. :-/

Chefen har sagt att vi måste spara timmar på jobbet eftersom att vi inte har så många boende just nu.. Så mina timmar har blivit färre.. Tyvärr.. :-(
Men nu precis ringde de från jobbet och undrade om jag kunde jobba lite ikväll.. Yay!
Visserligen bara 2,5 timme.. Men ändå!
Sen jobbar jag imorron och nästa helg och nästa helg efter det :-)
Många helger nu.. Hehe.. Blir bra med pengar sen!
Eftersom att vi håller på att spara ihop pengar till en bil så gäller det att jobba på som bara den!

Så idag händer det inte så mycket..
Mannen ligger på soffan o nannar han har jobbat i natt.. Så jag sitter i köket och leker med datorn :-P
Tänkte gå och borsta tänderna nu! Hehe..


Vad händer hos dig idag?


Tess

Hejsan..

Ja har det samma på mitt jobb, brukarna flyttar så det blir mindre timmar! Men som tur är har jag fast tjänst i min kommun, så ja blir bara förflyttad å får behålla alla mina timmar! Är du timanställd eller har du tillsvidarejobb?? Trevlig blogg du har.. :)



PUBLICERAT: 2009-02-07, 16:39:37 | URL: http://isset.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: