2009-01-14
 08:23:36

Kaffe!!

Åhh.. Fan vad det är gott med första koppen kaffe på morgonen! Mmm.. :-)
Somnade på soffan igår kväll.. Men vaknade kl 23 typ och då var där en dokumentär om extrema kroppsskulpturer!
Väldigt intressant, så dte var jag tvungen att se.. Sen när det var slut  så gick jag och la mig i sängen..
Vaknade i morse vid 06.50 trött som fan.. Men hungrig och kunde inte somna om..
Väntade i sängen tills mannen kom hem vid 07.20 låg och kramades och pratade en stund, sen gick jag upp!
Då var det fan i mig dags för mitt kaffe! Haha!

Jag blir et monster utan mitt kaffe! :-)

Jag ska jobba ikväll och min man ska på intervju på mitt jobb! Spännande.. Han vill jobba lite extra.. Vi ska spara till en ny bil :-)

Nä, nu suger det i kaffetarmen igen, måste fylla på min kaffekopp!

Vad händer hos dig idag sötnos?


miahmariah

Hej. Vill du vara med i min fototävling? Kom gärna in till min blogg och anmäl dig isåfall. Förresten vilken söt blogg du har.

Ha en trevlig dag



PUBLICERAT: 2009-01-14, 08:44:08 | URL: http://miahmariah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: