2009-07-16
 11:19:21

Sjuk och ledig..

I tisdags vid två tiden när jag hade min rast så kom det som en blixt från klar himmel..
Huvudvärk.. En jävulsk huvudvärk..
Det var så jävligt att jag var tvungen att köra hem..
Och igår var jag hemma och mådde kass..
Idag är jag ledig, som tur är.. Imorron ska jag jobba iaf =)
Saknar jobbet när jag är hemma.. Hehe..

Well.. Nu ska jag återgå till att göra ingenting..

Vad gör du idag?


Anonym

Vilken söt blogg. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! / Maria



PUBLICERAT: 2009-07-16, 11:20:34 | URL: http://mariasplace.blogg.se/
Cia

Hej Faster o D!



Nu är vi hemma igen, både kul o inte kul! Vi har haft härliga o LATA dagar.

Hoppas att Ni har det gott, vi hörs!

Puss o kram från oss alla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: