2009-06-06
 15:19:09

Hektisk dag på jobbet!

Ja, som du säkert redan vet så jobbar jag på två olika ställen..
Och i morse skulle jag vara på det "gamla" stället.
Läste i tidningen igår att de ska läggas ner helt och alla anställda blir utan jobb och de boende ska pyttsas ut till kommunens boende..
Hur fan nu det ska gå till..
Aja, iallafall.. Vi var tre pers på två avdelningar!
Fatta att det var hektiskt! Alla ska ju såklart upp samtidigt..
Toa, byta blöja, t amed lift, ge mediciner osv..
Och så koka gröt, bre smörgåsar, koka kaffe..
Åhh.. Jag har sprungit sjukt mycket idag..
och till råga på allt så gick en farbror bort idag på morgonen.. Så jag fick ju gå upp på den avdelningen och fixa i ordning köket och hjälpa på toa osv..
*Pust*
Jag är lagom mör nu..
Ska jobba ikväll på det "nya" stället.. Hehe..
Börjar 17 och slutar 21 så det är inte så farligt..
Har fått en kopp kaffe nu precis och ska äta nåt tänkte jag..

Måste varva ner lite innan det är dags igen.. :-D

Vad gör du idag?


Anonym

Min kära far skickade den ifrån USA , men jag vet att de finns sånna och andra roliga på butterick :)



monica



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: