2009-06-30
 07:38:27

Nya lägenheten!

Yes! Igår var vi på Jysk och köpte nya balkongmöbler! Det blev suuupersnyggt!
Vi satt ute på balkongen igår och grillade en flintastek, som vi åt tillsammans med potatissallad och vitlöksbröd!
Mums! =)

Idag händer inte så mycket här hemma.. D är iväg och jobbar och jag börjar 13.30 så jag har en stund på mig innan det är dax att köra till jobbet..
Jag ska ner om stan till Vårdcentralen och hämta ut ett recept, så jäkla skönt att man kan gå dit!
Att slippa ta bilen vart man än ska! =)

Nåja..
Jag fotade balkongen för e stund sen..



Väldigt mysigt! =)

Kommer foto på resten av lägenheten sen när här är mer i ordning! Hehe..

Vad ska du göra idag?


mamma

Är det möjligen Sveriges minsta balkong??? Men så fint det blev med nya möbler!

Vi har ju ingen balkong, bara en brandevakueringsplats som man får gå genom köksfönstret för att komma ut på,så den är inte menad att vara på.

Synd för jag saknar en plats att gå ut på, stå och röka på, svalka av sej på...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: