2009-06-03
 07:58:31

Uppe med tuppen..

Eller ja, egentligen lååååångt innan tuppen..
Vaknade 5 i morse av att jag var kissenödig..
Sen var det kört, kunde inte för mitt liv somna om igen.. :-s
Skit störigt!
Men ja, så kan det vara ibland..
Har iallafall en del att fixa innan vi ska köra och byta bil! :-D
Måste tömma bilen och ställa av den och ta fram alla papper och nycklar och grejjor!
Mycket att tänka på! Hehe..
Men ja, klockan är inte så mycket.. Så vi har tid på oss!

Nu ska jag gå ner till bilen och fixa lite!

Hörs sen!


Monica och baby Felice

dom blir dina! Då stryker jag över dom .

Skriv göra till min blogg mail så tar vi detdärifrån :)

Kram



PUBLICERAT: 2009-06-03, 08:25:09 | URL: http://moncans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: