2009-03-24
 06:46:58

Hyreshöjning :-@

Fy fan nu är jag irriterad!
Jag och min sambo bor i en stooooor lgh i en liten håla sen augusti förra året.
Och den är väl fin o så.. Men.. MEN!!
När det är kallt ute så blir det kallt här inne.. Blåser de ute så blir det sviiiiinkallt här inne!
Förstår du vad jag menar?
Det drar från alla fönster o dörrat till o med från YTTERDÖRREN drar det!
Och vår kyl/frys o spis är från artonhundrafrösihjäl och ugnen funkar inte riktigt, knappen till att ställa temperaturen i frysen är puts väck.
Och nu har de höjt hyran med 4%  visst 4% är inte mycket i sig.. Men jag har påpekat o klagat o haft mig o hyresvärden vill/kan inte/orkar inte göra nåt åt att det drar kallt o frysen o allt annat är gammalt.
Också vill de ha 188:- MER i månaden!!
Fattar inte hur det går ihop!
Vi har fukt i badrummet, kommer de göra nåt åt de nu tro?
Nä, jag blir så irriterad.. Jag hade inte brytt mig om höjningen om de bara hade fixat de som behövs fixas här hemma!

Hur mycket har de höjt din hyra?


wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!


Pernilla

Sv; Aw tack gumman va söt du är=)

Tycker verkligen att du ska köpa den paletten, den är super härlig.



Nej fyyfaan, illa att dom ska höja när dom inte ens kan sköta sina åtaganden.

Tror inte att våran hyra kommer att höjas, då vi bor i en bostadsrätt.



Kramis



PUBLICERAT: 2009-03-24, 16:27:43 | URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Anja

Hej, nu har du chansen att bli veckans blogg, läs mer på http://anjaslillablogg.full.nu.

Ha en bra dag. Kram



PUBLICERAT: 2009-03-24, 19:47:46 | URL: http://anjaslillablogg.full.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: