2009-03-02
 08:34:59

I'm back!

Ohh yes! I'm back! :-)
Fick tillbaka datorn igår! Skönt som fan.. Man känner sig helt handikappad utan den! Hehe..
Jag fyllde 25 år igår! Grattis till mig! ;-)
Fick massa fina saker!
Ett par över söta Pilgrim örhängen och en snygg väska fick jag av min kära sambo! <3
Ett par söta örhängen och en fin pyamas av svärföräldrarna! :-)
En blomma och pengar av sambons farmor.
En extern hårddisk på 250 GB fick jag av Pappa + hans fästmö :-D
Ja, jag fick massa bra o ha saker! :-D
Så jag är nöjd!
Var på The Phone House i torsdags och pratade med dom om min mobil, och eftersom att jag har försäkring på den så får jag en ny.. Men självrisken är på 500:-
Så JÄVLA onödigt! Fan vad arg jag är på mig själv :-@


Jaha.. Idag händer inte så mycket.. Ska ta det lugnt och plocka undan lite efter igår :-)

Vad händer hos dig?


Pernilla

Sv; Tack så mkt gumman=)

Och ett stort grattis till dig=D

Kramis



PUBLICERAT: 2009-03-02, 12:23:10 | URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Jessica

Kikar in och säger hej!



PUBLICERAT: 2009-03-03, 05:53:37 | URL: http://babybabybaby.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: