2009-03-31
 08:06:17

Jobb o jobb..

Usch.. Jag jobbade i lördags vilket var superkul eftersom att jag inte jobbat på en månad :-D

Och så fick jag en tur till.. Igår.. Men i söndags ringde de från jobb o sa att de blivit ett missförstånd och att jag inte behövde jobba..
Nähä.. Aja, så kan det bli ibland ju..
Så jag o sambon satt uppe lite längre än vanligt i söndags o kollade film o så..
Sen i går morse kl 07.10 ringde min telefon!
Va fan tänkte jag, vem ringer nu..
Slår upp ögonen o ser att de står "Jobbet"
Svarar såklart, o kollegan i andra änden av luren undrar vart jag är!
Jag är hemma o sover sa jag då, jag skulle ju inte jobba idag.
Joo, sa hon då. Det har blivit ett missförstånd, du ska vara på en annnan avdelning bara.
Åhh, okej sa jag, jag kommer så fort jag kan.
Det tog mig 20 minuter från det att jag gick upp tills de att jag var ombytt o stämplade in på jobbet o då hade jag hunnit få i mig en macka också! Hehe.. Snacka om räser fart på morgonen! :-P

Nåja, idag händer inte så mycket faktiskt, ska bara ta det lugnt :-)

Vad händer hos dig?


Ulla

Haha,

Detsamma hände mig nu i morse. Jag var helt bergsäker på att jag skulle jobba kväll idag. Så när klockan var 7 i morse ringde nattpersonalen och undrade var jag höll hus. Jag skulle nämligen börja 6,45. Det löste sig ändå. Och resten av dan flöt på bra ändå.



PUBLICERAT: 2009-04-02, 16:43:24 | URL: http://soderen.myblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: