2009-03-05
 18:28:24

Sååå skönt!

Vi har varit ute o joggat både igår och idag och det känns så jäkla skönt! :-D
Man känner sig så fräch och frisk! Hehe.. Så verkligen NO MORE junkfood och annat crap! (Bara på helgerna)
Beach 2009 here we come! Haha!
Nä, men seriöst.. Man måste röra på sig! Och vi har iofs bara vatt ute 2 gånger, men jag känner mig redan piggare!  Konstigt.. :-)

Ikväll blir det lugnt och slapp framför tvn.
Imorron ska vi ut o jogga! Woohoo!
Sen ska vi förhoppningsvis in till stan och hämta DOM!
De skulle varit klara idag, det var iaf vad vi fått info om.. Men allt kan ju hända..
Så vi hoppas och håller tummarna för att vi kan hämta dom imorron! :-)
Ska lämna in min mobil då också..

Hur har du haft det idag och vad ska du göra ikväll?


Matilda Östman - the life of

Man sitter alltid och säger: Nu jävlar ska jag börja röra på mig, och 2 timmar senare så sitter man med kakor och dricka XD haha..



PUBLICERAT: 2009-03-10, 16:43:52 | URL: http://matildaostman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: