2009-05-20
 14:43:52

Åhh.. Blir så trött..

På mig själv.. Får inte tummarna loss.. Jag måste putsa fönsterna i köket, damma, damsuga och torka golven här hemma innan lördag!
Vi ska ju ha gäster då och jag vill givetvis ha de fint här hemma då! Hehe..
Men jag får inte tummarna loss!
Aja.. Det får bli imorron då efter jobbet.. Slutar ju 13.30 så jag har hela dagen på mig sen ju :-P
Jag är som sagt ledig i helgen.. Har jobbat 4 helger i rad och ska ju jobba nästa, så det är rätt så skönt att få vara lite ledig också!
Och så kommer kompisar på lördag! Ska bli såååå kul! Jag ser verkligen fram emot de!
Så på lördag förmiddag ska jag och sambon åka och handla mat och nya jobbskor till mig!
Dom jag har nu är värdelösa, dessutom har de spruckit undertill! Jag får sjukt ont i ryggen av dom.. :-S

Nä, nu ska jag gå och diska! För är det nåt jag inte tål så är det disk




tommpa (enungman)

sv:

Häromdan var det en Saab (blev dock ingen affär).. och imorrn är det en Ford :-)



PUBLICERAT: 2009-05-20, 19:54:34 | URL: http://enungman.se/blogg/
tommpa (enungman)

sv:

He he..

Ja du.. den erfarenhet jag har är väl att mitt ex körde en sån :-P

Jäkligt snygg bil, skön att köra, schysst kvalité och sådär, men tyvärr lite väl bullrig (vägljud) kupé och lite slö för sin motorstyrka :/ Annars.. helt ok!



PUBLICERAT: 2009-05-20, 20:46:38 | URL: http://enungman.se/blogg/
Lotti

Hehe, eller hur va :P



PUBLICERAT: 2009-05-20, 22:25:51 | URL: http://www.yoohh.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: