2009-05-26
 14:36:22

Ooooorka!

Läste precis detta inlägget hos Natacha Peyre!
Orka.. Haha!
Alla har inte fett med pengar till städhjälp eller möjlighet att shoppa mycket osv!
Men okej, Blondinbella har det och fine.. Good for her!
Men måste man prata om det som att det är "helt naturligt" att ha städhjälp!
Klart att man ska ha de om man vill och har möjlighet men som sagt.. Man behöver inte överdriva..
Dessutom finns det diskhandskar och diskmaskin så att man slipper bli blöt om händerna och förstöra sina naglar!



Jaja.. På tal om nåt annat så har jag jobbat idag.. *Pust*
 Och jag har fått ngr fler dagar innan mitt vik börjar! Gött!
Ska jobba midsommardagen=Fett med extra betalt! Woohoo! :-D
Snart kan vi köpa vår drömbil! Lääääääängtar!

Nä, nu ska jag nog ta och äta nåt..
Har inte ätit sen i morse vid halv sju!
Börjar knorra i magen nu faktiskt! :-P

Vad har du för dig idag?


Lotti

Hej, och Tack! =)

Tyvärr känner jag inte att jag vill lämna ut lösen till dig, inte än iaf. Hoppas du har förstående för det.



PUBLICERAT: 2009-05-26, 14:57:34 | URL: http://www.yoohh.se
Tezz

Man blir ganska irriterad på folk som tar för givet att alla badar i pengar... Hoppas ni får råd med drömbilen snart :)



PUBLICERAT: 2009-05-27, 10:44:56 | URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: