2009-10-12
 08:02:44

Irriterande?!

Lite lagom ja..
Berättade ju att vi köpt ny dator..
Det är en komis till mig som har byggt ihop den..
Han var här och lämnade den i lördags kväll..
Allt gick skitbra! Den är snabb och så..
Men jag har köpt Sims 3 och jag hade verkligen sett fram emot att få spela de..
Men icke!
Satte i skivan och den började installera som den skulle..
Och när väl installationen var klar så klickade jag upp sims 3, och skulle börja spela så kommer det upp en ruta "uppdatera ditt spel" eller nåt liknande..
Klicka på Ok eller Avbryt.. Klickar jag på Ok så börjar den hämta uppdateringar och install wizard kommer up.. Sen ska den av nån anldning ansluta till sims 3 internetida.. Men "Page cannot be found" då kommer det upp en liten ruta som säger "Invalid file" och installationen blev avbruten innan den hann klart..
Har avinstallerat speler och ominstallerat de ett par gånger.. Startat om datorn osv..
Men de funkar inte..
Nu kan jag inte ens ppna spelet.. För å kommer det en sån där ruta som vill att man ska skicka felrapport..
Fattar ingenting..
Så A (han som byggde datorn) ska komma hit idag och hjälpa mig!

Åhh.. Aja..

Idag är jag ledig, men ska på möte med "Kompetterande aktör" från Arbetsförmedlingen idag kl 13..
Det ser jag verkligen fram emot! INTE!
Usch nä.. Jag som bara hade velat vara hemma o slappa idag..
Men men.. Jag är ledig imorgon också! =)

Vad händer hos dig idag?


Becky

Usch vad jobbigt, det är som denna datorn. Word, power Point och alla de program som finns i windows fungerar inte, måste ha en produktnyckel. Vi har försökt massor med att fixa det, men inget fungerar. Så när man ska söka jobb så har man sitt cv i anteckningar eller i word pad :/



PUBLICERAT: 2009-10-12, 11:34:55 | URL: http://www.metrobloggen.se/simonsen

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: