2009-09-02
 09:35:41

Vad är oddsen?!

Blir så irriterad! Ringde till min vårdcentral här om dagen och fick en telefontid med min Doktor..
Han skulle ringa mig igår mellan 13.00-13.30.. Och jag väntade och väntade.. När klockan var 13.28 gick jag in på banken (Han skulle ringa min mobil så att jag slapp sitta hemma o vänta)
Och GIVETVIS ringer han när jag står på banken och inte har någon mottagning!
Jag fick ett 222 meddelande så fort jag kom ut från banken..
Och det var han som hade ringt..
"Du får väl återkomma om en ny telefontid"
Gaah!
Jag ringde dit nu i morse..
Och guess what!
Han ska vara ledig!!
För jävelen!
Men hon som tog emot mitt samtal skulle skriva en lapp till honom så att han kan ringa mig så fort som möjligt..
(Han skulle tydligen jobba lite på sin ledighet)
Så jag hoppas att han ringer snart!

Well, chefen ringde precis..
Jag ska jobba ikväll!
Skönt! =)

Vad händer hos dig idag?


♥ TereseErica ♥

sånt är så typiskt!!



PUBLICERAT: 2009-09-02, 09:39:51 | URL: http://tereseerica.blogg.se/
Milo

Tack för dina kommentarer i min blogg :)..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: