2010-04-06
 13:00:24

Så var vi där igen..

Blir så förbannat jävla trött på att bli behandlad så!
Bara för att man är vikarie..
Så passar det på julafton, nyårsafton och när det är KRÄKSJUKA!!
Är de meningen?!
Har inte jobbat sen slutet på mars (2 dagar)
Och så ringer de idag.. "Kan du jobba"
Ja, jo visst! Sure! Klart jag ställer upp för er när ni inte ställer upp för mig o låter mig jobba!
Men så klart!
Nej! Det är fan slut med de!
Jag är trött på att de bara ringer när de är nåt sånt..
Jag vet att där är andra vikarier som är inne o jobbar heeeeela tiden, så när de ringde idag så kändes de precis som at.. "Jaja, ingen annan kan vi ringer L då"
Åhh.. Trött jag blir! :@

Så jag ringde tillbax (för de hade lämnat telesvar)
Men då var de redan ordnat.. Så jag slapp iaf säga nej! :P

Nu håller jag på att tvätta..
Bokade en tid faktiskt.. För jag hade soffklädslar, handdukar o massa lakan också o de tar så stor plats o hänga o tvätta här uppe..

Men men.. :)

Nä, nu ska jag diska!


PHOTONERDEN

Tycker att det är tråkigt att vikarie ska behandlas lite annurlundare, synd. Hoppas du får en fin dag! :)



PUBLICERAT: 2010-04-09, 14:51:16 | URL: http://photonerden.blogg.se/
mamma

Lollo, jag kan tänka att den/de andra som får jobba mycket, kanske "smörjer" någon chef. Det vet jag att du inte gör och kanske därmed får jobba mindre!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: