2010-08-18
 10:44:56

.........

Har haft fullt upp här hemma.. Så jag har inte hunnit blogga alls :/
Bebis vill absolut inte ligga själv.. Och det är lite svårt att skriva när jag har henne i famnen :)

Well.. Vad har hänt sen sist?
Hmm..
Vi var på BVC i onsdags förra veckan och det är så att hon inte riktigt går upp i vikt som hon ska..
Eller jo, hon ligger på sin kurva, men hon är liten..
Inget fel med det iofs, men mjölken rinner inte fort nog till henne när jag ammar så hon hinner somna mellan varven..
Och vaknar därför oftare och vill äta..
Har fått Syntocinon spray utskrivet och den verkar funka :)
Men ger henne även lite ersättning till kvällen så att hon ska sova bättre och längre utan att vakna och vara hungrig :)

Har dessutom provat napp till henne eftersom att hon är sjuuuuukt suttig! :)
Och den enda nappen hon tar gör att hon får luft i magen = ont, och kräks och blir slemmig..
Trist.. Så jag ska testa en annan napp..
Det är inte lätt det där :)

Vi ska till BVC idag och se om hon ökat mer i vikt..
Hoppas!
Sist vägde hon 3580 gram.. Det är inte mycket..


Dop håller på att planeras.. Vi ska vara hemma hos min pappa och prästen som konfirmerade mig ska döpa henne!
Så det ska bli kul :)
Har tänkt ha bara den närmsta familjen och vännerna.. Finns inte såå mycket plats hemma hos pappa :)
Så vi blir runt 20 pers.. Lagom!

Nä, nu måste jag klä på mig! Ska se om jag kan uppdatera bloggen sen om hennes nya vikt!

Ha en underbar dag!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: