2010-12-02
 16:55:38

Award!

Tack söta Fanny! <3





Som vinnare av awarden ska du:
- Lägga upp bilden på din blogg.
- Tacka o länka till den du fått awarden av.
- Skriva 7 saker om dig själv
- Skicka vidare till 7 vänner


Oj.. Sju saker om mig..

-Jag lider av OCD (Tvångstankar)
Inte så mycket nu längre.. Men ändå tillräckligt för att de ska märkas.. :)

-Jag pratar flytande Danska

-Jag är sjukt snäll och tror gott om allt o alla!
(Inte alltid så positivt)

-Jag är grymt oekonomisk! Tur att D kan hålla mig i örat :-P

-Jag är en jäkel på attt åka skidor!

-Min favoritfärg är ROSA!

-Jag är sjukt stolt över min dotter, hon är de bästa som hänt mig!
Att höra henne skratta och att se henne le är de absolut bästa som finns!


Jag skickar denna vidare till:

Becky

Alexandra

Maddi

Jenny

Johanna

Lottie

Jessie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: