2010-02-06
 15:41:22

Det blidde inget..

JObb för min del ikväll.. :/
Tyvärr..
Det är vinterkräksjukan på jobbet och i o med att jag är gravid och min sambo också jobbar inom vården så är det ingen bra idé att asa hem de..
Varken för min skull eller för sambons..
Vi har inte råd med att han ska behöva vara hemma!
Så därför blir det en kväll ensam hemma istället!
Tradigt, men så är det..
Har iaf tvättat o hängt upp en maskin tvätt :)
Och dammsugat har jag gjort!
Oj vad flitig jag är ibland :P

Nä, nu ska jag duscha!

Ha en skön kväll!


Johanna

Hejsan! Antar att det är mycket gravidhormoner. Man mår skit vissa dagar och det är jobbigt att må illa och få ont i magen. Bebis som lägger sig i alla möjliga olika ställningar ;) Skönt att höra att du mår bra! Kram



PUBLICERAT: 2010-02-07, 09:25:53 | URL: http://seluna.blogg.se/
Alexandra

den ankan är en av mina två minsta systrars kommer aldrig ihåg vem av dem som fick den. men jag fick låna den av mamma=)Har lånat mycket av mamma som de två minsta hade när de var små=)



PUBLICERAT: 2010-02-07, 23:28:22 | URL: http://mealexandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: