2010-02-16
 18:13:52

Jag älskar..

Att fynda!
Ja, vem gör inte det egentligen? :)

Satt inne på Tradera innan och hittade skötväskan som jag ville ha!
Gissa om jag blev glad! Hehe..

Så jag ska betala den nu, sen lär hon skicka den till mig imorron!

Woohoo!

Happy, Happy! :P

Grattis Angelica som klarade körkortet idag!


Fanny

Åååh, att fynda e UNDERBART!

Håret fick jag för mig att klippa av för drygt 1½ år sen, sen när de började växa ut igen klippte jag de ÄNNU en gång! Suck... Jag e hopplös! Inte e de vidare kort nu men e sugen på ett stort, livfullt låååångt hår (som man inte behöver stajla utan de bara ÄR så av sig själv :D)



PUBLICERAT: 2010-02-16, 20:50:00 | URL: http://guckeliis.blogg.se/
Fanny

Åååh, att fynda e UNDERBART!

Håret fick jag för mig att klippa av för drygt 1½ år sen, sen när de började växa ut igen klippte jag de ÄNNU en gång! Suck... Jag e hopplös! Inte e de vidare kort nu men e sugen på ett stort, livfullt låååångt hår (som man inte behöver stajla utan de bara ÄR så av sig själv :D)



PUBLICERAT: 2010-02-16, 20:50:01 | URL: http://guckeliis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: