2010-02-23
 11:20:41

Jag har gett upp..

Telenor's lånetelefoner!
Så jag har köpt en ny istället :)
Eller ja, svärfars gamla telefon.. Den är som ny.. Och så älskar jag ju Sony Ericsson så det passar mig perfekt :P

Pratade med Tradera igår.. De sa att jag skulle avvakta tills slutet på veckan, sen återkomma om jag ff inte hört av säljaren..
De skickade ett mail till henne sär det stog att hon skulle kontakta mig osv..
Annars blir det ju polisanmälan!
För det är bedrägeri!

Men några pengar lär vi inte få tillbax.. :/
Tyvärr..
Så det blir fan i mig en DYR skötväska, för nu får vi ju köpa en ny istället.. :/
Jag VÄRGAR handla mer på Tradera!
Folk är fan dumma i huvudet!

Bläää..

Nä, nu ska jag och älskling promenrea.. Börjar känna mig tjock :P

Föresten!
Vecka 23 idag! YAY!


Sara

Uach va tråkigt med bedragare. Hoppas att allt är bra med din mage och innehållet!? ;-) Kram Sara (bf-tiden)



PUBLICERAT: 2010-02-23, 13:50:28 | URL: http://saralillan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: