2010-02-10
 13:53:24

Snart..

Fyller jag år.. :)
Ingen big deal egentligen..
Men det är kul att fylla år o få bjuda på kalas och kanske få en o annan present! :)

Jag önskar mig saker till bebis..
Har hittat en säng och ett skötbort på IKEA faktiskt :)





De har jag önslat mig av min pappa!
Hehe.. Vi får väl se vad det blir ;)

Nu ska jag stryka köksgardinerna och äta en smörgås!
Det kurrar i magen! :)


Milo

Vi hade det skötbordet till Miranda , ja en liten tid till keane med , men sen sket vi på det ..det slutar ändå alltid att man byter överallt LOL... Men det är bra det skötbordet =) ... Sängen vet jag inget om, det är den snigeln va ? .. Dock är hemnes sängarna rätt bra har jag hört..ligger runt en 900 spänn på IKEA :)...



Den vi har , har dom ej kvar längre ..den kostar 1200 den vi har och det är från ikea , skitbra är den ! synd dom ej säljer den mera faktiskt .



Åhh ska bli så kul att följa er , med inköp & planer ..spännande !



PUBLICERAT: 2010-02-10, 16:49:50 | URL: http://vantanpaliten.blogg.se/
Becky

Det är det skötbordet som vi har :) Tycker det är fint som snus ;D Vi hittade vårt på blocket för 100 kr, knappt använt, så det är nice :)



PUBLICERAT: 2010-02-10, 20:15:54 | URL: http://smuk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: