2010-02-05
 18:23:57

Vi var..

Iväg igår och skulle shoppa lite :)
Hittade bara en tunika och ett par leggings!
Men det är jag nöjd med :P
Kommer ju inte i mina kläder längre! Haha! Magen är i vägen ;)
Men men.. Det är sånt man får räkna med!

Åhh.. Jag tänker på min vän Alexandra.. Hon har Bf om 8!! dagar!
Vi tycker att en liten kan titta ut nu :)
Hon har det tydligen väldans bra där inne i mammas goa mage! Hihi..
Jaja.. Vi får väl se när hon behagar titta ut :)
Lääängtar!
Hang in there Alexandra :P

Jaha.. Mannen jobbar ikväll..
Så jag har fixat mat..
Det blir Chili con Carne!
Men MASSA garlic! :) Mums!
Jag ska jobba imorron kväll.. Har inte jobbat sen början på Januari!
Så det ska bli spännande!

Nä, nu ska jag gå o diska eller nåt.. Hehe..
Önskar dig en underbar fredags kväll!


Fanny

Haha! Visst e de inte JÄTTEkul att shoppa nu? Jag har köpt några gravid-leggings (JÄTTEsköna!) och ett par tunikor, o de e vad jag skuttar (?!) runt i! Snygg-plaggen får komma senare!

Jag vet inte varför jag inte kan sova... Sover länge på dagen istället... (vänt på dygnet LITE kanske ;)) Idag gick jag däremot upp i något så när tid så att jag kanske kan somna ikväll! (håller tummarna)



PUBLICERAT: 2010-02-05, 19:30:01 | URL: http://guckeliis.blogg.se/
Alexandra

denna lilla damen vill ej komma ut inget funkar så jag och hennes pappa får snällt vänta=) Hopppas hon kommer snart.



PUBLICERAT: 2010-02-06, 11:11:03 | URL: http://mealexandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: