2010-02-12
 11:54:34

Vill bara..

Säga STORT GRATTIS
till min kära vän Alexandra, som äntligen har fött lilla Emilia till världen!
Ja, hon såg dagens ljus för första gången den 9/2!!
Men jag ville att hon skulle få berätta det själv först innan jag babblade! Hihi..

Gå in och läs hennes blogg och titta på de lilla underverket! :)

Det sprattlar för fullt i min mage, och gärna på min blåsa!
Haha.. Springer o kissar heeeeela tiden! :)
Men det är mysigt att känna att där är liv inne iaf!

Vi ska strax iväg till Maxi med D´s farmor o handla mat :)
Hon behöver lite hjälp med att bära läskbackar osv..
Självklart ställer man upp!

Nu måste jag göra mig i ordning!

Ha en fortsatt skön dag i solskenet!


rosakaffekopp

Ja men visst är det roligt med överraskningar.. Är det första eller?



PUBLICERAT: 2010-02-12, 16:21:27 | URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/
mamma

Lollo, jag var inne och kollade deras jättesöta lilla flicka och skrev en liten kommentar som "Lollos mamma" också.

Vad roligt det måste vara för dej som har så många kompisar som har fått och ska ha barn!


Angelica - fyrbarnsmamman

ja visst är de underbara de små liven. Synd bara att de växer upp så snabbt och säljs iväg :)



PUBLICERAT: 2010-02-13, 09:43:39 | URL: http://tvattlapp.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: