2010-03-13
 11:35:54

Barnmorskan..

Vi var ju hos Bm i torsdags o kollade läget :)
Vanlig rutin kontroll och allt så bra ut!

Blodtryck:
123/70

Sf mått:
23

Fosterljud:
150

Urin:
0/0

Hb:
114

Så det känns bra.. Jag mår bra faktiskt.. Men pga mitt låga järnvärde så är jag trött och blir lätt ganska snurrig i huvudet..
Men det är i princip de enda :)
Och ja.. Jag har lite lätt foglossning i ryggen misstänker Bm så jag ska gå till sjukgymnasten..
Men men.. Annars är allt tipptopp! :)

Ikväll ska jag hem till farmor o äta middag o kolla på Melodifestivalen!
Yay!
D jobbar ju.. :/

Annars händer de inte så mycket här..

Visst ja.. Måste passa på att gratulera D och M som gifte sig igår!
Hurra!!
Grattis sötaste!


mamma

Hej Lollo! Skönt att alla värden är bra, ja du vet ju vad du ska äta för att höja HB:t. Blodkorv bl a och det ärju till och med gott!


Fanny

Var har du tagit vägen, Louise? Saknar att läsa om dig (er):)



PUBLICERAT: 2010-03-16, 20:54:10 | URL: http://guckeliis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: