2010-05-31
 13:28:44

Ikea, Pappa och jobb..

Ja, i lördags körde vi ner till min lilla Pappa!
För vi skulle på middag hos min bror o hans familje tillsammans :)
Det var supertrevligt!
De bjöd på Tacos! (My favourite) och kladdkaka med färska hallon o grädde till efterrätt :)
Smaskens!

Vi kom hem ganska sent o jag stuuupade i säng.. Vaknade tidigt som fasen dagen efter.. Så klart.. Jag är som en klocka.. Vaknar ungefär samma tid varje dag, oavsett när jag gått o lagt mig..
Riktigt bull..
Men men..
Vi bestämde oss för att köra till IKEA o handla lite till bebis

Det blev en snuttefilt



Och lakan



Supersött :)

Åhh.. Jag ska jobba lite på torsdag!
YAY!

Nä, nu måste jag lägga mig o vila en sväng på soffan..
Rygen tar kol på mig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: