2010-10-13
 17:08:29

Kläderna..

Denna supersöta klänningen med tillhörande body fick Liv av svärisarnas söta granne!
Tack så mycket snälla du!




D fick ett presentkort på 300:- av kollegorna på jobbet..
Och för de pengarna köpte vi detta på H&M :)



Mysig varm tröja i fleece, 3 pack med söta body´s, varma goa raggsockar och mössa med matchande vantar.. =)
Hello Kitty så klart! Haha!

Vi fick även ett presentkort på 250:- av svärisarna´s kompisar.. Tack!

Och för de köpte vi detta på Lindex




 3 par mysiga byxor
Och en ubersöt mössa med öron :)

Jag är supernöjd! =)

Köpte allt i stl 68.. Hon växer ju snabbt.. Hon har stl 56 och 62  nu =)
Tänk att hon redan är 3 månader!
Känns som att det var igår hon låg i min mage :)



Bild tagen på förlossningen för ca 3 månader sen.. Sista bilden på magen innan Liv tittade ut!


MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Åh så mycket söta kläder! Har också köpt de gråa och rosa byxorna från Lindex. Dom är ju så fina!



PUBLICERAT: 2010-10-13, 21:05:49 | URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Anonym

Hihi, eller hur! Men det mesta som är så smått är ju underbart sött :)


MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Glömde nog skriva att det var jag i förra kommentaren!



PUBLICERAT: 2010-10-14, 19:06:59 | URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: