2010-10-14
 13:20:18

Trött..?

Var o lämnade prov hos doktorn idag..
Hoppas de kan se vad som är tokigt med mig..
Jag är sjuuuukt trött idag..
Liv har sovit oroligt i natt = jag också.. :(
Är inte alls på humör, trött, hängig, irriterad för minsta lilla..
Jobbigt..

Tänkte köra hem till Farmor och Farfar en sväng, men jag får inte tag på dom.. SÅ de är väl kanske ute o handlar eller nåt.. :P
Får testa ringa om en stund igen..

Liv är så sjukt gnällig och ledsen idag.. Stackars. :/
Jag känner mig som sagt lite likadan..
Bara det att jag kan ju inte vara ledsen o gnällig.. Jag måste ju ta hand om henne :)
Får hoppas att vi kan vila en stund tillsammans och att vi blir piggare efter de :)

Nu ska jag mysa med bäbis!


Fanny

Sånna dagar e jobbiga... så in i helvetes jobbiga! Tur e att man glömmer så snabbt o älskar så högt!

kram till er!



PUBLICERAT: 2010-10-14, 23:11:22 | URL: http://guckeliis.blogg.se/
Fanny

Sånna dagar e jobbiga... så in i helvetes jobbiga! Tur e att man glömmer så snabbt o älskar så högt!

kram till er!



PUBLICERAT: 2010-10-14, 23:11:35 | URL: http://guckeliis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: