2010-10-21
 10:17:08

Vinter..?

För jävelen!
Igår kväll vid 22 tiden när jag gick o la mig så SNÖADE det!
What?!
Redan?
I morse vid 8 tiden när jag steg upp så var det helt vitt ute..
Shit alltså.. Vad hände med hösten?1
Dax att plocka fram mössa o vantar nu kanske? =)

Tur att jag köpt nya vinterstövlar iaf! Hehe..
Varma o goa är dom!

Åhh.. Liv har kommit in i en "ont-i-magen-och-vakna-tidigt-som-fan" periood..
Igår morse vaknade hon klockan 7 och kunde inte somna om.. I morse vaknade hon 5! med magknip.. Men efter massage, mat o ny blöja kundeh on somna om igen strax innan 6 och sova till klockan var strax efter 8..
Skönt.. Tycker så synd om henne när det gör ont i magen så.. :/
Finns ju nte så mycket man kan göra för att hjälpa henne..

Nu ligger hon iaf här i soffan med mig o halvsover :)
Åhh.. Igår kom mormor på besök! Jättemysigt!
Och hon hade med sig en ljuvlig body i mörklila! Såååå snygg!  

Idag händer inte så mycket.. Vi ska hämta upp Pappa D efter han slutat jobba..
Och åka o handla mat :)

Nä, nu blir de duschen!

HAJK!



momo

Lillan är tydligen som sin mamma eller som de flesta andra bebisar: du vaknade under en period, konstant vid 4-tiden på morronen, hahaha,jättekul!



Men jag lovar, det blir bättre!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: