2010-09-23
 18:50:45

Familjeparkering..

På tex Maxi är väl till för oss med barn?
Eller har jag helt missuppfattat det hela?
dag när jag och D skulle handla så var alla fyra familjeparkeringarupptagna..
Men på en av de platserna stod en Liten skåpil med Reklamtryck på hela sifdan.. Och just som vi skulle köra runt o leta feter en annan plats så kommer killen (Eller mannen) som körde bilen ut från affären..
Hade han några barn med sig?
Nooo! Det hade han inte.. Skulle väl bara in o köpa lunch eller så..
Men ändå.. De är helt okej för "vem som helst" att ställa sig på familjeparkeringen men ABSOLUT FÖRBJUDET att ställa sig på Handikapp..
Visst, det kanske inte är samma sak. Men lite är det ju..
Handikapparkeringen är till för de som behöver de.. Och samma sak med familjeparkeringen..


Fanny

Dumma skåpbils-gubbe! Förstår att du blev irriterad, sånt kan göra mig helt galen! :)

Angående bilen så ja -hon somnar oftast, dock e jag ju ännu körkorts-lös o "bussar" därför runt (med sovande Ella) :)



PUBLICERAT: 2010-09-24, 00:49:47 | URL: http://guckeliis.blogg.se/
Fanny

Dumma skåpbils-gubbe! Förstår att du blev irriterad, sånt kan göra mig helt galen! :)

Angående bilen så ja -hon somnar oftast, dock e jag ju ännu körkorts-lös o "bussar" därför runt (med sovande Ella) :)



PUBLICERAT: 2010-09-24, 00:49:52 | URL: http://guckeliis.blogg.se/
Fanny

Dumma skåpbils-gubbe! Förstår att du blev irriterad, sånt kan göra mig helt galen! :)

Angående bilen så ja -hon somnar oftast, dock e jag ju ännu körkorts-lös o "bussar" därför runt (med sovande Ella) :)



PUBLICERAT: 2010-09-24, 00:50:06 | URL: http://guckeliis.blogg.se/
Emelie Nilsson

Jag håller med till 110%!!! Det har hänt mig också och man blir skitsur! Fin blogg förresten :) Kram


Jenny Sjöstrand

har inte tänkt på att använda den haha...

parkerar alltid på vanlig parkering. men det stämmer ju eftersom jag har linnea får jag ju använda den parkeringen också.

sett på den parkeringen mer för de storfamiljerna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: