2010-09-03
 08:11:37

Min lilla tjej..

Har hållt mamma vaken ganska mycket i natt..
Inte skrikit eller så, men alla mammor vet att man vaknar för minsta lilla pip!
Tappar nappen, rullar runt i vaggan, gnäller lite osv..
Och varje gång hon gör det så *Ping* sätter sig mamma upp i sängen o tittar till henne.. Haha!
Hon har sovit lite oroligt i natt, så efter jag ammat henne vid 01.00 tiden så la jag faktiskt henne i vår säng.. Hon brukar sova bättre då..
Och det har hon gjort.. Men lite "jag-har-tappat-nappen-stoppa-in-den-igen-" gnäll.. :)
Hon är så himla duktig! Lilla älskling!

Okej.. Igår var vi på familjerätten och fastställde faderskapet..
Skit löjligt..
Bara för att vi inte är gifta!
Well, nu är det iaf gjort o D är såklart pappan!

Idag är han ledig! Woohoo!
Så vi ska åka o handla mat.. Sen vet jag inte mer vad dagen bjuder på.. Det återstår att se :)
D o bebis ligger ff o sover.. Jag sitter med en kopp kaffe, som förövrigt måste fyllas på!

Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: