2011-02-07
 15:48:10

Märkliga saker..

Igår blev det en liten roadtrip ner till Micro i Lödde för att jag skulle köpa Hello Kitty attiraljer..
Men givetvis hade de ingenting kvar..
Suck.. :/
Så jag får leta vidare!
Iallafall så såg vi nåt tokigt på vägen hem..
Eller ja, på vägen dit såg vi en gammal bil ligga "slängd" i diket..
Och på vägen hem stod där ca 8-10 pers runt den varav en av dem hade en ficklampa med sig!
Jag antar att bilen legat där ett ganska bra tag.. För där var polismarkeringar osv runt den..
Så jag undrar vad "folket" gjorde vid bilen..
Hmm.. Antar att man kan hitta "reservdelar" på blocket sen! Haha!

Idag har vi inte gjort så mycket..
Jag har städat, diskat och tvättat..
Sen var jag och betalade skulden på bilen och tankade lite :)
På onsdag får vi förhoppningsvis vår nya fina bil!
Hoppas!! <3

På lördag blir det inget babysim för vår del..
Jag och Liv ska på dop :)
Och jag ska vara Gudmor!

Vilken ära!

Nu ska jag nog skölja av färgen från mina ögonbryn!
Så de inte blir alltför mörka!


Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Vi letar efter en wolkswagen turan , ny modell :) ... Den bilen kan vi fylla med saker och människor hehe :)



PUBLICERAT: 2011-02-08, 07:31:22 | URL: http://vantanpaliten.blogg.se/
Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Billig ? den kostar väl rätt mkt den volvo ? hehe ... Men jag håller med dej , vi hade en sån innan men Mathias blev påkörd och råkade komma upp i rondellen och nått hände med hela hjulet och fronten , ja kostnaden skulle bli jävligt fin så ja vi fick skrota den , dock fick vi en fin summa när vi skrotta den så vi köpte vår Evo då , också ett jävla byte , från familjebil till sportsbil haha .. Aja nu börjar vi tröttna på den vi har nu , är en Mitsubishi combi men ja den var nog inte så stor som man upplevde den i början , vi gick ju liksom från evon till combin så den kändes så stor då , men nu känner vi att vi vill ha nått större och den volkswagen turan är så smart också för man kan fälla sätten och nästan bo där bak haha ... Men ja vi får se , ska sälja den vi har först , blir lite mkt att ha 3 bilar , dyrt med alla försäkringar om inte annat hehe ..



Vad kul att ni får hem den snart , vad fick ni för er gamla ? .. ni hade en saab va eller va det en audi? ..



PUBLICERAT: 2011-02-08, 08:57:53 | URL: http://vantanpaliten.blogg.se/
Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Oj 5år , duktig du är :)... Det är så svårt , den enda gången jag har slutat röka innan är när jag väntat barn så det har varit min motivation och det har funkat kanon , men nu denna gången känner jag mer press på mig för jag vill bli rökfri för min egen del och ja alla i min närhet med för den delen .. ja detta ska funka :)...



Vad fick ni betala för volvo´n som ni köpte nu ? ..



Uschh ja prata inte om det , galet jävla mkt kosta det med försäkring .. vi har en mindre försäkring på vår evo numera iom att den bara står ute hos svärisarna nu och Mathias ska mest ha den o leka med så att säga .. men ja det kosta ändå ..



På tal om annat , hur länge ska du gå hemma med Liv ? :)



PUBLICERAT: 2011-02-08, 09:25:19 | URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: