2011-02-08
 18:15:10

Vad är det som är så svårt..?!

La som sagt ut min telefon på blocket igår..
Jag gillar inte operativsystemet i den.. Utan föredrar "de gamla" Hehe..
Aja.. I annonsen hade jag skrivit att jag ville ha 1350:- för den, den är nämligen bara använd i ca en vecka, nyss inlämnad och fått mjukvaran uppgraderad.
Inga repor och i absolut nyskick!
BVSA dock INGA skambud!
En kille igår ville ge mig 1100:- och jag sa att det gick bra.. Han hör de inte av sig..

Idag får jag ett mail av en kille som skrev 800 :-*?
Ärlig talat? varför en pussgubbe?!
Och 800:- är i mina ögon ett skambud!
Vad är det som är så svårt att förstå?!
Men vi är ju alla olika..

Vad anser du vara ett rimligt pris vid snabb o smidig affär?


Becky

Tack så mycket!! <3



Det finns fan folk till allt! Jag tycker att det är okej att man försöker pruta ner priset, men har säljaren sagt inga skambud och varan är ny så skämma jag om jag försöker pruta ner priset mer än 200-250 kr :/. Dåligt av personerna att inte ta hänsyn till att du faktiskt skrivit i din annons att skambudare kan hålla sig borta. Hoppas du får den sålt snart till ett bra pris :)



PUBLICERAT: 2011-02-08, 21:04:15 | URL: http://smuk.blogg.se/
J. -18 och mamma till Julius

Var gullig och hjälp min son att vinna en omslagstävling!

Länk: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41216



Du får en länkning i min blogg som tack! Skriv bara en kommentar på min blogg att du har röstat! :)



PUBLICERAT: 2011-02-10, 09:04:58 | URL: http://alwaysthai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: