2011-06-10
 21:01:20

Rasist..?

Allvarligt talat, det är så jäkla mycket snack om det här med vad man får o inte får göra som svensk..
Inte sjunga nationalsången, inte göra ditten o inte göra datten!
Men seriöst.. Hur länge har vi inte gjort det? O varför skulle det helt plötsligt vara rasistiskt att göra det?!
Nä, det förstår jag inte..
Men här om veckan när jag omin mamma var på Kvantum så hittade vi dessa:



Hur kan det då vara att de får tillverka o sälja blågula kakor?!
Borde inte det också vara lite rasistiskt då?
Det undrar jag..

well, jag sjunger vår nationalsång, jag äter blågula kakor..
Vill du kalla mig för rasist bara för det så varsåjävlagod!


momo

Sån´t skiter jag fullständigt i, jag säger Negerbulle och jag äter blågula kakor! Med samma goda humör...


momo

Ja, som (tror jag) ursvensk fortsätter jag att säga negerboll och jag sjunger svenska nationalsången om jag vill!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: