2011-03-06
 20:01:43

Det bästa som finns!

Att bli mamma är det absolut bästa som hänt mig!

Från början när plusset infann sig på gravtestet..



Under hela graviditeten..



Och äntligen blev det dax att åka till förlossningen.





Och ut kom världens vackraste lilla flicka!
Den känslan glömmmer man aldrig!

Tänk vad tiden går..



Bild från BB



Ca 1,5 månad gammal



Ca 4 månader



Och nästan 8 månader..

Jisses.. Tiden bara springer iväg!
Jag blir nästan lite sentimental när jag tittar på foton o tänker tillbaka på den allra första tiden som mamma..
En sak är iallafall säkert och det är tt jag älskar de!
Jag älskar att vara mamma!
Jag älskar allt som har med mammarollen att göra!
Och jag vill gärna ha fler barn!
Men de får vänta.. Ett tag till iallafall ;)


Emma

Så jättesöt hon är!



PUBLICERAT: 2011-03-06, 20:10:02 | URL: http://ehmsii.blogg.se/
Becky - Mamma till Cassandra

Jag fick åka med iaf :)

Nej det vet vi inte ännu, han ska ringa dem idag igen och se hur det har gått.

Den måste fixas en del innan han kör med den, det är en riktig rishög, haha!



PUBLICERAT: 2011-03-07, 11:08:18 | URL: http://smuk.blogg.se/
Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Åhh vad jag håller med dej ;) .. Vissa dagar är jag så sjukt sugen på en bebbe till haha :-D


Fotograf Laila Villebeck

Vilken sötnos! :)



PUBLICERAT: 2011-03-07, 13:18:22 | URL: http://lailavillebeck.blogg.se/
momo

Ja, man mår aldrig så bra som när man just fött barn Lollo!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: