2011-05-27
 09:43:29

Längesen =)

Ojoj, här var det tomt..
Verkar nästan som att latmasken varit o hälsat på =)

Har iofs haft ganska mycket på G o inte riktigt haft tid att blogga..

Skulle träffat flickorna i onsdags, men vaknade trött (?!) och med huvudvärk.. Så vi blev hemma..
Jag ringde ett nummer jag fått till dagis, eller ja, inte direkt till dagis men till den som har hand om vårt område :)
Har inte ansökt om dagis till Liv än så jag tyckte att det var hög tid!
Hon sa att hon var tvungen att ha lappen med alla uppgifter så fort som möjligt, helst denna veckan, så jag fyllde i alla uppgifter, körde o hämtade upp Pappa D efter jobbet, bort till skolan o lämna lappen sen iväg till Maxi (Handla måste man ju)
O när vi nästan var klara men shoppingen så blev heeeela Maxi helt bäck mörkt..
strömmen gick.. O var borta i säkert en kvart!
Vi självscannar för att vi tycker det går snabbare o smidigare, men efter atrömmen gått så nollades scannern o ville inte komma igång igen, så det var bara att ställa sig i kön till "vanliga" kassan..
Puh..

Jag har kankse eventuellt fått jobb! =)
Pappas kontakter :P
Väntar svar snart, så håll tummarna! 

Jobb blir det för mig heeeela helgen..

Nu skriker min dotter efter frukost!

Hajk



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: