2011-09-13
 20:12:01

Nya vänner

Snart är det minsann dags!
Ska bli sååå skönt när flytten är avklarad!
Tycker det är jobbigt att packa, vet lixom inte riktigt vart jag ska börja..
Min kära sambo har packat lite redan.. Och packat ner mina glasögon! Haha!
Men de kommer väl fram när vi börjar dra i lådorna :P

Igår var jag och Liv en sväng hos en ny bekantskap och hennes familj!
Suuuper trevligt!
Dit kom även Jeanette jättetrevlig hon också! ;)
Och händig som attan, syr och håller på.
Önskar att jag ockås hade tid och ork att sy lite.. Och en SYMASKIN! Haha! Det är väl en fördel :P

Imorron är det jobb som gäller för mig.. Sen hem och försöka packa lite :P

Nu ska jag ta en kopp te och kura upp mig i soffan!
Ha en skön kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: