2012-04-05
 07:28:12

Feber :/

Förbaskade sjukdommar.. Liv var dålig i mitten på mars.. Kräktes och hade feber.. :/
Och igår eftermiddags hade hon en temp på 39,1 :/
Inte kul alls.. Hennes dagiskompis hade också haft så hög feber härom dagen, men den hade bara hållt i sig en dag..
Så jag hoppades att så skulle vara fallet med Livsan också.. Men när jag tog upp henne vid halv sex i morse så hade hon 38,6 i temp..



Så vi får väl se hur detta ter sig. Hoppas hon slipper vara dålig så länge iaf..
Idag är jag iaf ledig så hon får vara hemma och hjälpa mig att påskstäda och tvätta lite ;)
Imorgon kommer elektrikern och ska dra lite ström i köket..
Vi har renoverat så det är bara elen kvar sen kan vi få klart det sista.
Ska bli såååå skönt!=)
Sen är det badrummet som ska göras vid..

För tillfället ser badrummet ut så här:



Eller ja, golvet och väggarna iaf =) Inte så sexigt..
Men det blir fint när det är fixat!

Nä, nu ska jag samla ihop mig och sortera lite tvätt..

Ha en uuuuuunderbar dag!


Mona

Hoppas hon snart blir frisk! Hon är så otroligt söt <3



PUBLICERAT: 2012-04-05, 15:16:52 | URL: http://sashakitty.bloggagratis.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: