2012-05-11
 07:41:30

MAJ!!

Snart är det fan sommar alltså! Helt sjukt! Så härligt väder vi har haft (till och från) ett tag nu!
Känns verkligen att sommaren är på G!
Åhh vad skönt det ska bli! =)
Iofs så ska jag jobba, men det gör inget dör jag har ju ändå några lediga dagar tillsammans med resten av familjen!
VI ska inte göra något extraordinärt, men några dagsutflykter blir det ju =)

Liv har fått plats på dagiset vi hade som förstahandsval!
Hon börjar där till hösten!
Och hon tar med sig en kompis dit också, som hon går på samma avd som nu =)
Och en annan kompis går redan på förskolan som hon ska börja på!
Så det känns bra =)
Dessutom är det närmre så vi slipper köra dit! YAY!

Igår var vi ute och röjde i trädgården!
Klippte gräset och rensade lite i rabatterna =)
Får ta en bild sen och visa, tjusigt blev det!
Skönt med en liten plätt osm man kan ta hand om..

Nä, nu ska jag gå och göra i ordning Liv och mig själv för hon ska ju till dagis idag!
Och jag ska jobba ikväll! =)
Ha en bra dag!


Isacs Mamma

Hej Tanja ifrån facebook:) kul att jag fick kika in:)



PUBLICERAT: 2012-05-11, 09:17:28 | URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Marre

Hej vännen! Här är en till som ser fram mot sommaren =) Längtar efter sommarregn? Sommarens dofter och färger. Hoppas att ni får en fin och mysig en full av en massa äventyr <3 Kramar Marre..



PUBLICERAT: 2012-05-11, 11:53:39 | URL: http://mariettpersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: