2013-07-22
 21:23:44

5 år !

Idag har vi firat 5 års jubileum!
Det är helst sjukt alltså! Dessa 5 åren har bara precis flugit förbi!
Det har varit 5 helt underbara men också i perioder jobbiga år!
Jag är så glad att du är min o jag älskar dig! <3

Vi har firat med att äta på pizza hut i Malmö, sen körde vi till Skanör o Falsterbo en sväng, sedan en runda till smygehuk där vi stannade till o klappade fåren :)
För att till sist åka till Bjärred o kränga mjukglass!
Vi har haft en helt underbar dag! :)









Nu är vi mätta, belåtna o trötta! :)
Jag och flickorna har lagt oss, lillasyster sover redan.. Livsan fick en powernap i bilen så hon är ff vaken men ligger här o kelar med mig :)
Imorgon blir det bad och jag ska sola baksidan av min kropp!! haha!



Jag brände mig lite när vi var o badade igår :)

nä, nu ska jag minsann försöka sova!
God natt! :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: