2010-05-06
 09:15:30

MAAAAT! :)

Mannen jobbar idag..
Slutar iofs ett men det är trist att sitta hemma själv.. :/
Men när han kommer hem ska vi köra o handla mat!
Härligt.. Jag älskar faktiskt att handla mat! :P
Sen så ska jag sätta igång en maskin tvätt tänkte jag..
Och kanske städa lite? =)
Får se hur mycket jag orkar..
Har dunderont i ryggen idag.. :/

Åhh.. Imorron ska vi förhoppningsvis ner till Pappa!
Om moppen är klar på service.. Annars får vi vänta tills nästa helg.. :S
Jag har en moppe stående hos Pappa som jag ska sälja, o sist vi var nere så lämnade vi den på service.. Min kusin har lånat den i några år utan att sköta den.. :/
Så det var hög tid för en service..
De ska byta bakdäcket på den o de var beställt, men hade fortfarande inte kommit när jag pratade med dom igår..
Så förhoppningsvis kommer de idag så att den kan bli klar tills imorron!

Iofs hade nästa helg passat oss bätte.. D jobbar 7-15.30 imorron så de bli r lite stressigt..
Men men.. Vi får la se hur de blir :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: