2011-02-21
 15:44:23

Värsta på länge..

Okej.. Denna helgen har varit den värsta på väldigt länge..
Jag jobbade ju i fredags kväll. Slutade 21.30, körde hem, åt, gick o la mig..
Vaknade klockan 7 i lördags med världens migrän..
Låg i soffan o kramade toan hela lördagen alltså..
Och huvudvärken släppte inte heller..
Vaknade flera ggr på natten med huvudvärk.. :(
Och så även igår.. Huvudvärk..
Blää..
Till råga på allt har jag blivit förkyld också!

Liv ör iaf på bättringsvägen.., Bara lilla näsan som rinner :)
Jag har ju klarat mig undan de andra 3 förkylningarna som hon o Pappa D har haft, så denna gången var det ju faktikst min tur..
Det är bara rättvist ;)

Så helgen har som sagt bara bestått av soffliggande o illamående..
Men nu är det toppen igen! (Bortsett från förkylningen o mina dunkande bihålor)
Så nu ska jag sätta igång o röja här efter helgens alla Take Out kartonger osv.. :)

Hoppas din helg var bättre!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: