2011-07-20
 08:05:39

Nannig..?

Jisses vad trött jag är idag!
Det är banne mig omänskligt!

Jobbade igårkväll 16-22, cyklade sedan hem o åt lite o kom väl i säng runt 24 tiden..
Vaknar strax efter 3 av att Liv står uoo i spjälsängen o för väsen.. :/
Provar att lägga henne mellan oss, men ack nej.. Hon var pigg som en lärka!
Hur kan det vara.. Ingenting funkade.. Hon skrattade o for rundor..
Så jag gick upp med henne så att hon skulle få springa av sig lite..
Sen satte jag henne i spjälsängen o satte på en film till henne o hon somnade om, klockan var då 5..
Och så vaknade hon för si så där en halvtimme sen o tyckte att nu kan vi väl vara pigga o gå upp?
Usch!
Och jag som hade så mycket planerat idag.. Nu kommer jag inte orka göra ett skit..

Åhh.. Aja, så är det väl att ha barn :)


Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Hihi visst är han tuffing! :D



Oh härligt med flytt! Grattis!



PUBLICERAT: 2011-07-20, 09:10:47 | URL: http://salkert.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: